duminică

Aseara

Ziceam ca stau sa invat aseara, pentru kktu de restanta... dar dupa cum probabil va dati seama, nu mi-o prea iesit. Vroiam sa merg la Adrenaline Tour, but...lumea n-are bani. Din pacate. Oricum, alternativele au fost Zilele Basarabiei, unde trebuia sa cante urmatorii: Snails, Gandul matei si Alternosfera. Din pacate ultimii au fost inlocuiti cu Cei trei (jalnici). Acesti Cei trei (jalnici) au fost acompaniati de Snails, care le-au tinut isonul intru' totul. Anyway, noroc, mare noroc cu Gandul Matei, care au facut sa merite ca am iesit din casa. Pentru edificare:

Dupa concert, zicea ceva lume ca merge in Q&Q. Nu eram prea incantat... asa ca am zis s-o sun pe-o prietena care mai trece p-acolo sa vad daca dau de ea, si reusesc sa mai schimb o vorba. Se pare ca era la casa studentilor, la Thespis 24H. Zicea ca nu mai e mare lucru, dar totusi, parca ar fi mers putin teatru. Am prin Guturaiul Oniric - Eugen Ionescu si am reusit sa ma bine-dispun o leaca. Ceea ce trebuia sa fie o seara de invatat, s-a transformat pana la urma intr-o seara nu la fel de ratata. Partea nasoala e urmatoarea: E dimineata!!!!

Niciun comentariu: