miercuri

The Almighty

Azi mi-am adus aminte din nou, cat de mult ma enerveaza oamenii gen Andrei Gheorghe, cei care detin adevarul absolut, cei care contesta orice si pe oricine. Si eu as fi ajuns la fel, e o traditie in familia mea. Ma felicit insa ca de ceva vreme mi-am dat seama ca e o aberatie, ca totu e mult mai complicat, ca toti suntem oameni (lame vorba asta, dar defineste cel mai bine ceea ce vreau sa scot in evidenta), ca exista intotdeauna cineva care stie mai multe, cineva care ne e superior. De aceea cred ca ar trebui sa fim mai temperati in caracterizarile pe care le facem celorlalti si sa recunoastem ca e posibil (prin absurd), sa nu avem intotdeauna dreptate. Avem obiceiul sa contestam persoanele publice pentru aproape orice actiune pe care o intreprind. Nu zic ca n-ar trebui sa scoatem in evidenta lucrurile nasoale, ceea ce vreau sa spun este ca multi dintre cei care arunca cu pietre, daca ar fi in pielea persoanei respective, poate ar face aceeasi "greseala".

Niciun comentariu: